nufnang

Thursday, September 23, 2010

Horey Berjaya

Selamat Hari Raya semua..Hehe lama tidak buat entry baru..Busy beraya dan bekerja :P

Hari ini duk burn cd adobe photoshop CS3. Hehe saja nak burn cd org ni, nak belajarlah kununnya menggunakan photoshop ni walau pun tak tahu and tak pandai guna photoshop ni. Tapi orang kata nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Hehehe aku ni memanglah buta komputerlah teramat sangat. Jadi ni nak belajarlah sedikit demi sedikit.Kot-kotlah berguna di masa hadapan. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit :-P
Inilah hasil tangan ku
(heheh walaupun tidak sehebat budak-budak IT buat, tapi aku sudah cukup gembiralah berjaya buat benda ni :-P)

Aku happylah yang teramat sangat koz akhirnya dapat juga aku buat cover untuk cd yg aku burn td. Dulu ade sekali masatu form 5, nak buatlah ni cover cd tp sikit habuk pun tidak menjadi. Hehehe, hari ini alhamdulillah berjaya juga buat. Duk tekan-tekan sini sana jadi jugalah akhirnya. Moral yang aku dapat heheh walaupun kita tak tahu buat tapi kita kena usaha juga, macam aku kata nak seribu daya dan tak nak seribu dalih. Begitu jugalah kita ni kena rajin membaca :-P koz akan ada explaintion bagi tiap-tiap sesuatu. ok Selamat maju jaya :P