nufnang

Tuesday, March 25, 2008

Salam Kebahagiaan

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi akhirnya siap juga blog ini.Termasuk blog ni saya dah ada 3buah blog.Blog sebelum ini sekadar untuk mengisi masa lapang dan luahan hati semata-mata.
Kali in saya hendak cuba untuk membuat kelainan berbanding blog sebelum ini..

Namun saya hanya manusia biasa yang punyai serba serbi kelemahan serta kekurangan.Tapi apa pun saya akan mencuba untuk buat sebaik mungkin.

Blog ini adalah untuk berkongsi sama ilmu yang kita ada.

Rasa terbit sesuatu di dalam hati ketika mengunjungi blog sahabat saya.Saya rasa sumting different sangat.Tak tahulah sukar utuk saya tafsirkan dalam bentuk kata.Dalam blog dia penuh dengan pengisian ilmu dan perjuangan dalam memartabatkan ISLAM di dalam hati di setiap anak muda.Saya tidaklah punyai ilmu akan ini,tapi apa yang ada saya akan cuba.Bantuan dari anda semua adalah sangat saya harapkan dalam merealisasikan impian untuk melihat anak muda kita maju kehadapan dengan jihad dalam hati untuk menuju ke jalan yang benar..

Maaf andai ada kekurangan dan kesilapan.Sesungguhnya yang baik itu datang dari ALLAH dan yang lemah itu datangnya dari kelemahan diri saya sendiri..

Terima kasih.