nufnang

Friday, July 9, 2010

Ceritaku

Alhamdulillah sampai jg selamatnya balik d KL ni. Setelah bcuti selama 4hari 3malam..Huhu kalau ikutnya memang tak puas ja rasa balik sekejap, namun apakan daya bekerja dengan orang kena ikutlah undang2nya. Kalau kerja sendiri memang ambil cuti lama hak3.
Balik kali ni kebetulan kena dengan hari kazen kawin jadi tak dapat banyak masa bersama dengan family tersayang. Tak dapat jalan2 bersama. Dapat pun tapi masa sekejap ja bejalan.
Hari tu ada pergi bejalan dengan my mammy and adik2 serta kak pah p ke Sepilok, Taman Jalil Alip dan makan di Batu 7 (De Azura) kalau tak silap nama kedai tu. Hek3 1st time p batu 7 bangunan baru tu.

Tapi yang sedihnya masa p Sepilok tu hari Jumaat waktu lunch pekerja di sana, jadi tak dapatlah tengok monyet2 bergantung2an. Just dapat tangkap gambar di luar2 Sepilok tu ja la. Tapi ok lah dari tiada langsung. Seingatnya ini kali kedua datang Sepilok dulu dengan 1family pun tak dapat masuk koz kena time off juga. Nanti nak make sure akan dapat masuk ke dalam tu untuk p kali ketiganya hahaha.
Lepas pergi ke Sepilok tuk around 20minute, kami pergi ke Taman Jalil Alip. Sayang tempat tu, yang dulunya gah koz cantik bersih and pemandangan elok, tapi sekarang macam tak ada buat maintenance ja di situ. Banyak dah kayu yang buruk2 dan kadangnya macam tak selamat untuk para pengunjung datang. Kolam2 pun kotor macam tak ada buat pembersiha. Dan ada bau yang kurang menyenangkan.

Tapi apa pun peluang untuk action tetap ada hahaha. Berpeluang juga tangkap gambar dengan adik2 semua serta my mammy tersayang. Lepas trip p Taman dan Sepilok, kitaorang pun nak balik rumah koz petang tu kena p rumah kazen lg. Tapi sebelum tu p singgah makan di batu 7 De Azura. Boleh tahan juga kedai member tu masak. Agak sedap juga hehe makan mee hailam..
Heheh tak tahu nak cerita apa lagi. oklah takat ni dulu. Salam sayang selalu untuk semua :p